PERCAYAKAH: Terdapat Sesuatu Yang Amat Berharga Semenjak Beribu Tahun Dahulu Hingga Kini Yang Boleh Anda Miliki Dan Menjadikan Anda Lebih Kaya Tetapi Malangnya Ramai Yang Tak Tahu...

Keluarkan Semua Duit Anda Dari Bank Dan Saya Akan Tunjukkan Satu Cara Bina KEKAYAAN Yang Anda Sendiri Tidak Akan Percaya Betapa MUDAHNYA!

Dengan 27-45% Kadar Keuntungan Setahun, Ia Satu-Satunya Bentuk Pelaburan Di Muka Bumi Ini Yang TERBAIK. Dan Lebih Baik Lagi Anda Tak Perlu Risau Langsung Tentang Risiko Kerugian...

Jika anda fikir pelaburan ASB dengan pulangan 8.5% setahun adalah terbaik dan terjamin, FIKIRKAN pula pelaburan EMAS dengan pulangan 27-45% setahun yang 'LEBIH TERJAMIN' nilainya. Segala RAHSIANYA Satu Persatu akan saya bongkarkan di bawah sekarang juga...

Pengalaman pelaburan paling MENGUNTUNGKAN dan SELAMAT anda BERMULA SEJURUS ANDA SELESAI MEMBACA laman web ini! Dan jika anda sedang mencari pelaburan skim cepat kaya, sistem piramid dan MLM murahan, maaf sila beredar kerana apa yang saya akan beritahu ini 100% tiada kaitan langsung dengan semua gejala tersebut.
 

Daripada : Khairulnahar a.k.a Thinkerich

Penulis Ebook Kewangan #1 Malaysia
www.PemikirKaya.com

Perkara : Ketahui Bagaimana Membuat Pelaburan Emas Yang Menguntungkan?

Salam sahabat dan pelabur yang bijaksana! Sebelum boleh saya bocorkan RAHSIA para pelabur emas, di mana anda juga boleh mengaut keuntungan yang sangat mudah yang tak pernah terfikir sebelum ini, saya ingin bertanyakan anda soalan cepu emas.

Sila Check Kotak Di Sebelah Kanan ...

Saya Nak!

Mahukah anda tahu satu bentuk pelaburan di mana anda tak perlu tunggu sehingga setahun untuk menuai hasilnya? Nak tak?

Atau bagaimana kalau saya katakan anda boleh mendapat RM1,000.00 dengan hanya membuat proses harian 'Jenguk Sekejap'. Nak tak?

Dan bagaimana kalau saya tawarkan anda pelaburan yang 100% bebas risiko kerugian dan bersih daripada kena tipu! Nak tak?

 

Al-hamdulillah... saya gembira anda bersetuju dengan semua soalan saringan tadi. Tahukah anda! Semasa anda sedang berfikir untuk menjawab soalan cepu emas saya tadi, di luar sana dah ada orang yang telah mendapat hasil RM500.00, RM1,000.00 malah RM10,000.00 hari ini tanpa memerah keringat pun dengan pelaburan RAHSIA ini. Malah saya yang sedang bercakap dengan anda ini pun sedang mengira keuntungan. Sudah, sekarang kita jangan berlengah lagi dan fokus setiap apa yang saya katakan sehingga tamat .

Jika anda sedang mencari satu bentuk pelaburan untuk kebaikan dan jaminan masa depan anda, saya boleh katakan pencarian anda berakhir di sini.

Anda mungkin merasakan pelaburan hartanah menguntungkan tetapi anda tahukah betapa strategiknya dan bernilainya hartanah yang ingin anda laburkan itu.

Sekali lagi saya tanya. "Adakah anda pasti pelaburan hartanah yang anda buat betul-betul mampu mendatangkan hasil pada masa depan?" Tiada siapa yang tahu apa yang bakal terjadi kepada tanah. Sekelip mata berlaku bencana alam sekali zass jatuh teruk nilainya.Lihat saja apa yang terjadi di Bukit Antarabangsa.

Baiklah, jika nasib anda baik tiada bencana alam dan anda beli rumah atau rumah kedai untuk jana pendapatan. Tetapi ada ke orang nak sewa atau beli property anda jika ianya tak strategik? Dah tu setiap malam mat-mat rempit buat lumba haram di belakang rumah anda? Bertambah teruk jauh pula dari pengangkutan awam.

Huh.. kalau bagi sewa pada saya, jawapannya, "NO!" Apa? Beli kat tempat strategik? Ok saya dengar anda jawab tu. Tetapi mampukah anda membeli di kawasan strategik bak kata anda itu? Kalau tiada RM500,000.00 sekarang anda jangan berangan. Pinjam bank boleh tetapi anda still kena bayar 10% downpayment. Itu pun kalau pinjaman anda diluluskan.

Bukan hendak merendahkan kemampuan kewangan anda cuma pelaburan hartanah dan property ini memerlukan modal yang besar serta taktik yang betul. Jika tidak ianya hangus sia-sia seperti kawan saya yang rumah nya tak laku langsung akibat ada penempatan jirat cina yang dibina selepas 7 tahun dibeli. Duit habis bayar bank, pelaburan tiada hasil. Hendak jual pun tiada siapa yang nak beli... :(

 

Boleh main saham.... Dapat Juta-Juta lagi!

 

Oh! Main saham mungkin anda rasa satu pelaburan terbaik dan alternatif kepada anda. Tetapi jika anda tanya saya, memang saya tak berminat. Mungkin saya tak pandai main saham tetapi saya dah banyak kali jumpa orang yang jadi kureng siuman setelah kerugian dalam pelaburan saham mereka.

 

Jadi apakah bentuk pelaburan yang baik dan selamat?

Akhirnya tinggal ASB, ASW, ASN dan pelbagai lagi AS_ semata-mata dengan mengenepikan pelaburan Fixed Deposit dan segala bentuk simpanan tetap bank serta unit amanah seperti Public Mutual yang berisiko kehilangan dan susut nilai modal.

Tetapi untuk pelaburan ASB adakah anda sanggup untuk setiap tahun hanya menunggu hujung tahun untuk mendapat pulangan?. Itu pun dengan kadar keuntungan yang rendah.

Jika anda simpan RM1,000.00 dari Januari hingga ke Januari tahun depannya dan seterusnya, saya boleh beri anggaran keuntungan yang bakal anda dapat adalah dalam lingkungan RM80-RM90 sahaja SETAHUN.

Sedikit bukan? dah lah tunggu sampai setahun. Jadi berapa lama yang anda perlu tunggu untuk kumpul keuntungan lebih banyak? Renungkanlah sendiri...

Oops! ada orang dah bosan dengar mengomel saya dan berkata...

 

Habis Tu Kalau Semua Pelaburan Tak Bagus, Tak Untung, Tak Selamat Dan Tak Sesuai. Apa Yang Saya Nak Labur? Saya Nak Juga Ada Pelaburan Untuk Masa Depan Saya Dan Keluarga!

Sabar, sabar. Saya tahu anda sudah tak boleh sabar lagi untuk mengetahui apakah bentuk pelaburan yang menguntungkan dan selamat serta sesuai untuk anda. Saya juga tabik pada anda kerana anda ada niat dan cita-cita untuk membuat pelaburan berbentuk simpanan demi masa depan anda dan keluarga dan yang paling penting anda tidak terjerumus ke dalam skim cepat kaya.

Dan Pelaburan Yang Saya Ceritakan Ini Adalah:

  • Simbol Kekayaan Sebenar.
  • Nilai Yang Sentiasa Meningkat Dari Tahun Ke Tahun.
  • Penyimpan Nilai Yang Unggul Jangka Masa Panjang (Tiada Susut Nilai).
  • Diterima Dan Diakui Seluruh Dunia.
  • Tidak Boleh Dispekulasikan. (G. Soros Tak Boleh Senang-Senang Main Kotor)
Baiklah kita jangan tunggu lagi. Tumpukan segala perhatian dan minda anda. Sebagaimana janji saya di awal tadi, saya bentangkan satu bentuk pelaburan yang tiada tolok bandingnya sepanjang zaman iaitu...

PELABURAN EMAS !!!

Ya, pelaburan emas lah yang saya maksudkan dari tadi dengan segala kelebihannya. Kini tidak rahsia lagi... Sebelum saya bercerita dengan lebih lanjut lagi segala kehebatan emas sebagai medium pelaburan yang amat menguntungkan anda, untuk lebih memudahkan anda menilai betapa untungnya dengan membuat pelaburan dalam emas sila lihat gambarajah di bawah:

Ini baru 5 tahun, kalau nak kira dalam tempoh 10 tahun ianya lebih kurang 428.73% kenaikan harga sehingga hari ini. Dan jika dibandingkan dengan pelaburan ASB yang hanya memberikan anda purata sekitar 10% 7%-8.5% setahun tidak termasuk tolak bonus lagi, berapakah jurang perbezaan keuntungan yang anda kecapi setahun? Sekejap saya kirakan...

45% - 7% = 38% LEBIH UNTUNG DARIPADA ASB!

Senang cerita jika anda laburkan RM1,000.00 ke dalam akaun ASB anda dan biarkan tidak terusik selama setahun, PNB akan membayar anda (ambil kira purata dividen + bonus 5 tahun terkini= 7%) RM70. Jumlah baki akaun pelaburan anda hujung tahun adalah RM1,070.00

Manakala jika anda membeli emas dengan duit RM1,000.00 dan diperamkan pada jangka masa yang sama iaitu setahun, apabila anda menjual semula keseluruhan emas anda tersebut anda akan dapat pulangan sebanyak... ( RM1000 X 0.45 = RM1,450.00 )

Ya, anda tidak bermimpi... jumlah keuntungan dan pokok pelaburan anda adalah sebanyak:

 
~$$$ RM1,450.00 $$$~
iaitu bersamaan RM380.00 extra keuntungan berbanding ASB
 

 

* Saya pilih perbandingan dengan ASB kerana nilai pulangan yang lebih konsisten dan terjamin serta diketahui oleh orang ramai. Senang nak kira. Pelaburan ASB juga bagus tetapi .... untung sikit!

 

Tahniah! Sekarang anda dah tahu bagaimana dengan mudah anda boleh menjana keuntungan. Ini juga membuktikan bahawa pelaburan emas ini adalah sesuatu yang benar dan terbukti nilainya akan terus meningkat pada zaman-zaman mendatang. Perkara ini ada disebut di dalam Al-Quran di mana...

Mereka itu disediakan baginya syurga yang kekal, yang mengalir di bawahnya beberapa sungai; mereka dihiaskan di dalamnya dengan gelang-gelang tangan emas, dan memakai pakaian hijau dari sutera yang nipis dan sutera tebal yang bersulam; mereka berehat di dalamnya dengan berbaring di atas pelamin-pelamin (yang berhias). Demikian itulah balasan yang sebaik-baiknya dan demikian itulah Syurga tempat berehat yang semolek-moleknya.

[Surah Al-Kahfi: ayat 31]

Di dalam ayat di atas Allah SWT akan memberikan hadiah kepada manusia-manusia yang
masuk kedalam syurga. Ini jelas membuktikan kepada kita bahawa emas bukan sekadar bernilai di dunia, malah ia tetap bernilai di akhirat kelak dan secara logik telah melalui perubahan nilai dari masa ke semasa . Juga perkara tentang emas banyak disebut pada surah yang lain dalam Al-Quran.

 

Maka tidak hairan lah jika emas telah mula digunakan semenjak dahulu lagi kerana betapa bernilai dan berharganya ia sehingga FIRAUN juga tidak ketinggalan mengkagumi emas.

Sejarah penggunaan emas sebagai wang boleh dilihat semenjak 6000 tahun yang lalu. Orang-orang Mesir telah menggunakan jongkong emas yang di cop nama firaun Menes sebagai medium pertukaran. Ketika itu, sesiapa yang memiliki emas maka dia dianggap kaya dan berkuasa. Apa yang menarik, jika beribu tahun dahulu orang yang memiliki banyak emas dianggap kaya dan berkuasa dan jika sekarang ini seseorang manusia memiliki banyak emas, maka dia juga dianggap orang yang kaya dan berkuasa.

 

Manakala pada zaman Nabi Musa, kaum-kaumnya telah menjadikan emas sebagai bahan untuk mencipta tuhan mereka sendiri. Betapa tingginya taraf emas sehingga ianya dijadikan sebagai pilihan untuk membina berhala yang mereka sangkakan berkuasa dan mereka sembah.

Dan kaum Nabi Musa, sesudah dia (pergi ke Gunung Tursina), mereka membuat dari barang-barang emas perhiasan mereka, (patung) anak lembu yang bertubuh dan bersuara (Allah berfirman): “Tidakkah mereka memikirkan bahawa patung itu tidak dapat berkata-kata dengan mereka dan tidak dapat juga menunjukkan jalan kepada mereka? Mereka menjadikannya (berhala yang disembah) dan sememangnya mereka adalah orang-orang yang melakukan kezaliman.”

[al-A'raaf: 148]

 

Dan pada 2600 tahun yang lalu Kerajaan Lydia mengeluarkan syiling emas pertama dunia, The Lydian Lion sebagai cara perdagangan dan urusan jual beli.

Syiling emas pertama dunia: The Lydian Lion

 

Tetapi Adakah Anda Yang Berada Di Zaman Moden Serba Canggih Ini Tidak Nampak Kebolehan Emas Sebagai Pelaburan Dan Penyimpan Nilai Yang Unggul? Sedangkan Orang Zaman Kuno Pun Tahu!

Jika anda masih tak ambil pusing tentang emas maka anda adalah orang yang rugi. Anda perlu tahu mengapa emas ini sangat berharga dan digilai oleh manusia. Jom sekali lagi kita tengok sebabnya:

Mengapa EMAS Adalah Simbol Kekayaan Sebenar!

  • Ia sukar diperolehi.
  • Emas tidak boleh dibinasakan.
  • Warna kuning keemasan yang sangat menarik dan tidak luntur .
  • Harga emas sentiasa meningkat dalam jangka masa panjang.
  • Aset yang terunggul.
  • Ia tidak boleh dimanipulasikan.
  • Nilai yang terpelihara dan kekal.

 

Sukar Diperolehi - Sememang nya emas amat sukar untuk diperolehi. Ianya adalah sumber mineral dari hasil perut bumi dan ianya tidak boleh dicipta untuk menambah bilangan emas. Senang cerita ianya bukan barang yang boleh dibuat, dihasilkan dengan kepandaian manusia melainkan hanya untuk memproses untuk menjadikan ianya produk emas. Ini kerja Allah yang maha esa.

Tidak Boleh Dibinasakan - Sebagaimana sukar untuk memperolehinya, begitu juga dengan kesukaran untuk memusnahkannya. Adakah emas boleh dibakar dengan suhu panas biasa? Adakah ianya larut di dalam air? Adakah emas luntur warnanya? Tidak bukan... Jadi ianya terbukti tahan dan kalis musnah.

Warna Kuning Keemasan - Lihat sahaja warnanya ianya sudah melambangkan kemewahan. Bahkan Raja-Raja pun banyak menggunakan warna kuning emas ini sebagai tanda kedaulatan dan kekayaan negeri.

Harga Emas Yang Meningkat - Seperti yang saya dah cerita tadi harga emas akan meningkat sebanyak purata 40% dari tahun ke tahun. Tak percaya boleh Google!

Aset Yang unggul - Jika anda membeli emas dengan kiraan satu Dinar, maka pada masa hadapan anda masih lagi memiliki nilai emas 1 Dinar. Ianya akan tetap berkilau, diterima dan tiada mata wang dunia yang tidak tertakluk oleh emas!

Sukar Untuk Dimanipulasi - Andaikata matawang, ianya amat mudah untuk dimanipulasi. Jika masih ingat bagaimana matawang Ringgit kita di permainkan sehingga pada satu tahap jatuh kepada RM4.50 berbanding dollar. Tetapi tidak pada emas. Emas tidak boleh dicetak, beli secara melampau dan menjual sesuka hati dengan tujuan manipulasi. Bagaimana hendak membeli emas secara banyak jika penghasilannya terhad? Ianya tidak sama sekali lemah seperti matawang.

Nilai Terpelihara - Macam yang saya katakan tadi nilai emas adalah unggul dan tidak boleh dimanipulasikan. Sekaligus menjadikan ianya komoditi terpelihara nilainya. Emas adalah absolutely AMAZING and UNBEATABLE!

Mungkin di dalam hati anda berkata...

Emas Ni Bagus Tapi Malas lah Nak Fikir, Aku Nak Terus Simpan Dalam Bentuk Duit Jer...

Disitulah kelemahan anda menilai. Cuba dengar saya cakap ni...

RM1 hari ini tak sama nilai nya dengan RM1 pada masa akan datang kerana matawang terikat dengan kesan inflasi. Matawang akan mengalami susut nilai atau jatuh kuasa belinya. Cuba tengok graf ni kejap...

 

Berdasarkan graf di atas anda boleh tengok macam mana dengan menjunamnya kuasa beli bagi matawang dan kesan ini akan berterusan dengan terus-menerus sehingga walaupun anda menyimpan SEJUTA ringgit sekali pun belum tentu anda mampu menahan nilai kuasa beliannya pada nilai yang sama.

 

Masih tak faham jugak???

Ok contoh mudah. Pada tahun 1980-an, kebanyakan pelajar sekolah rendah membawa wang
belanja antara 20 sen ke 30 sen sahaja. Kalau kaya sikit duit belanja dapatlah 50sen.

 

 

Duit tersebut cukup untuk membeli nasi, mee goreng dan air minuman. Bahkah ada balance lagi...

Tetapi bagaimana dengan sekarang? – Tahun 2011? Berapa wang saku pelajar sekolah rendah sekarang?

Berapa kali ganda tu...

 

Rata-rata ibu-bapa memberikan anak mereka RM5 ke RM10 sehari untuk membeli.... nasi, mee goreng dan juga air minuman. Nilai duit makin besar tetapi benda yang dibeli tetap sama. Jadi inilah kesan kejatuhan nilai matawang dan kuasa membelinya.

Jadi nak selamat simpanlah emas. Kerana apa? kerana takut keadaan menjadi lebih teruk sehingga sampai taraf inflasi kritikal seperti negara Zimbabwe...

Zimbabwe merupakan sebuah negara di benua Afrika. Ia berjiran dengan Amerika Selatan,
Botswana, Mozambique dan Zambia. Ia merupakan negara abad ke 21 yang dirundung masalah
hyperinflasi
. Ia disebabkan tindakan kerajaan mereka di bawah pemerintahan presiden Robert Mugabe yang bertindak mencetak wang yang terlalu banyak dan tidak seiring dengan perkembangan di dalam pengeluaran barang-barang dan perkhidmatan. Akibatnya ialah hyperinflasi. Kadar inflasi di Zimbabwe telah dilaporkan menjangkau sehingga 5,000,000,000,000,000,000,000%!
mak datok!

100 Bilion Duit Zimbabwe dollar hanya mampu membeli 3 biji telur ayam... kesiannya

 

Dan apabila duit tidak bernilai lagi, hanya emas yang masih berharga.... jom tengok video sedih kat bawah ni...

 

Tiada apa yang laku melainkan emas !

Fuhh! Jadi Sebagai Persiapan Sebelum Kesusahan, Simpanlah Dan Melaburlah Dengan Emas Mulai Sekarang Supaya Anda Dapat Meningkatkan Kekayaan Anda Dan Yang Penting Mengekalkan Kuasa Dan Nilai Kekayaan Anda!

 

Ya, simpanlah emas kerana sejarah telah membuktikan bahawa ianya penyimpan nilai yang terbaik, Tun Dr Mahathir juga pernah menyentuh isu emas ini (dinar) untuk digantikan atau sebagai sandaran mata wang dan pada masa yang sama turut menyarankan rakyat untuk menyimpan emas. Yang paling penting Allah SWT pun ada menyebut tentang emas di dalam Al-Quran di mana ianya adalah benar dan berharga dunia dan akhirat...

Dan tahun ini kerajaan India mengejutkan dunia dengan membeli 200 tan emas dari IMF. Jika sebuah kerajaan mengambil pendekatan begini mengapa kita masih tidak bertindak lagi?

TETAPI!... sila skrol ke bawah...

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

Menyimpan Emas Memang Sudah Menguntungkan Tetapi Lagi BEST Kalau Dapat Buat PELABURAN EMAS EKSTRA & PERNIAGAAN EMAS SERENTAK Dan Akhirnya Menggandakan Lagi Keuntungan BERIBU-RIBU LEMON!

 

Mahukah anda tahu RAHSIA cara gandakan kekayaan yang terbaik dari yang terbaik ini?

  1. Beli emas pada harga yang murah dan kemudian __________ dan jana keuntungan!
  2. Dengan sekali modal pelaburan, anda boleh buat 2,3,4,5 dan seterusnya pelaburan emas.
  3. Kalau sekarang tiada duit nak beli emas, saya tunjukkan cara nak dapatkan duit nak mula .
  4. Menjalankan perniagaan emas yang memberi pulangan keuntungan yang mewah!.
  5. Memaksimakan pulangan pelaburan emas anda walaupun dengan modal yang ciput.
  6. Beli emas secara konsisten tanpa menyusahkan diri anda :)

 

Baiklah anda sudah teruja nak tahu selanjutnya bukan?

Sebelum saya bocorkan keindahan dan keajaiban kuasa pelaburan emas ini satu persatu, saya perkenalkan diri saya kepada anda dahulu. Siapakah saya sebenarnya yang dari tadi dok bercerita dengan anda tentang emas yang menguntungkan ini...

 

Nama saya adalah Khairulnahar Jamaluddin a.k.a Thinkerich. Saya adalah Perancang Kewangan Berdaftar, Affiliate RFP dan juga seorang Konsultan Motivasi & Kewangan. Saya juga adalah admin bagi portal www.PemikirKaya.com. Bagi yang belum mengenali saya, saya juga merupakan seorang Internet Marketer (IM) yang aktif memasarkan produk informasi dalam niche penyelesaian masalah kewangan peribadi. Untuk lebih mesra anda boleh tengok-tengok senarai ebook yang telah saya hasilkan sebelum ini..

 

 

 

 

Baiklah saya percaya setelah beberapa lama saya bercerita tadi, saya pasti anda sudah mula sedar tentang keistimewaan emas sebagai aset pelaburan. Dalam hati anda pasti sudah berbunyi begini "Aku nak start buat investment emas ini!"

Tetapi tahukah anda...

  • Macamana nak start beli emas?
  • Apakah jenis emas yang perlu dibeli?
  • Dekat kedai emas mana nak beli emas ini?
  • Alamak! harga emas mahallah hari ni, perlu ke anda beli atau tidak?
  • Duit tak cukup tetapi hati nak buat investment emas, boleh ke?
  • Di mana tempat beli emas yang murah sikit dari harga pasaran?
  • Apakah spread, kijang, coin, dinar, pump suisse dan sebagainya?
  • Siapakah yang boleh dipercayai untuk dibeli emas daripadanya?
  • Adakah terdapat syarikat pelaburan emas?
  • Bagaimana nak mula BERNIAGA emas pulak?
  • Apakah cara RAHSIA pelabur emas yang sebenar sehingga mereka boleh untung senang-senang sahaja...?
  • Dan banyak lagi yang perlu dihuraikan....

Malah jika saya taburkan emas seperti ini, anda kenal ke jenis-jenis emas tersebut?

 

 

 

 

Kesimpulannya banyak benda yang anda perlu tahu sebelum anda boleh memulakan pelaburan emas yang menguntungkan ini. Jika anda beli emas kat kedai Poh Kong dan simpan, anda tetap rugi kerana tak memaksimakan pelaburan emas itu sendiri.

Kita buat pelaburan emas bukan setakat beli dan simpan tetapi ada rahsia dan teknik istimewanya yang mampu membuatkan mata anda TERBELIAK bila hari-hari menuai hasilnya kerana terperanjat dengan jumlah keuntungan yang banyak itu!

Dan kita tak beli emas di kedai-kedai emas biasa jika hendak dibuat pelaburan. Kita beli emas di tempat istimewa. Kedai emas biasa kalau nak beli emas perhiasan bolehlah.

Kesemua rahsia ini menjadi azimat si pelabur emas yang kaya-raya...

 

Namun....

Ada juga pelabur yang terlalu tamak lalu tanpa ilmu pelaburan emas yang sewajarnya telah merugikan diri sendiri...

 

 

 

Justeru itu adalah amat penting anda mengetahui apakah ia pelaburan emas sebenar dan dapat membezakan skim pelaburan emas yang macamana adalah palsu. Ini penting untuk mengelakkan anda rugi dan menyesal seumur hidup anda. Penuhkan ilmu emas di dada anda dahulu sebelum mengorak langkah kejayaan dan kekayaan emas!

 

Dan kerana itu saya bercerita dengan anda hari ini!

Saya akan tunjukkan anda jalan yang benar untuk memulakan perniagaan emas. Jadi anda tidak akan mudah ditipu oleh penyangak-penyangak skim pelaburan emas yang TIDAK BETUL. Saya juga akan mencurahkan segala ilmu pelaburan emas yang bertahun-tahun saya rahsiakan ini kepada anda untuk sama-sama kita berkongsi kekayaan yang dilimpahi-Nya. Cara pelaburan emas yang saya terapkan ini bakal memberikan kelebihan gandaan keuntungan pada anda dan saya pasti anda akan berterima kasih pada saya kelak.

Saya semasa mula-mula hendak menyediakan informasi berkaitan pelaburan emas ini, saya terpaksa menghabiskan banyak waktu dengan kajian, pemerhatian dan pembacaan buku-buku ilmiah tentang emas. Internet, kedai buku dan macam-macam sumber lagi telah habis saya godek untuk mencari satu maklumat pelaburan yang jitu!

Jadi saya akan tunjukkan anda sekarang...

Gambar : Buku-buku perihal emas yang menjadi rujukan & bacaan saya

Inilah antara sumber-sumber idea saya sebelum saya berjaya mencipta satu model pelaburan emas lain dari yang lain tetapi LEBIH menguntungkan. Dan anda bebas untuk mula membaca buku-buku ini dari sekarang... cepat sebelum terlewat!!!

Saya dengar anda kata...

 

Tolonglah!, Aku Nak RAHSIA Sebenar Untuk Menjana Keuntungan Pelaburan EMAS Berkali Ganda Tanpa Perlu SUSAH-SUSAH Baca Buku Ni! Kalau Boleh Nak Cepat Dan Kalau Boleh Nak Sekarang. Malaslah Nak Cari-Cari Info Ni...

 

Baiklah jika anda dah berkata begitu saya ada satu cara paling genius!

Sekarang saya akan bongkarkan Rahsia Pelaburan & Perniagaan Emas yang telah saya peramkan selama ini. Rahsia ini telah terbukti menghasilkan ribuan ringgit malah lebih lagi kepada diri saya sendiri dan tidak ramai yang tahu... Kesemua teknik dan rahsia sebenarnya telah saya kumpulkan dan padatkan menjadi satu sumber lengkap untuk panduan anda dan sekaligus menyelesaikan sebarang masalah anda untuk mula melabur di dalam emas!

Antara yang akan anda tahu selepas ini...

  • Apakah bentuk emas yang patut anda laburkan
  • Bagaimana menggunakan duit bank untuk pelaburan emas
  • Keseluruhan konsep dan proses pelaburan emas yang menguntungkan
  • Waktu sesuai untuk membeli dan menjual emas

 

Saya bocorkan kepada anda...

 

RAHSIA PELABURAN EMAS YANG MENGUNTUNGKAN!

 

 
Ebook dalam format PDF

 

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.

 

Di Dalam Ebook Ini Adalah Panduan Lengkap Langkah Demi Langkah Untuk Menjana Kekayaan Dengan Emas Dan Disertakan Sekali Bagaimana Anda Boleh Memulakan Perniagaan EMAS!!!

 

 

"Sistematik Dan Mudah Difahami..."

 

Antara isi-isi kegemaran saya yang kurang diketahui umum:

 

1) Alasan mengapa patut labur emas walaupun harga naik.


2) Cara pelaburan melalui bisnes emas (Kebanyakan pelabur cuma melabur dalam akaun emas/emas fizikal sahaja)


3) Perbezaan antara melabur emas untuk kenaikan modal (capital gain) berbanding keuntungan dalam bentuk aliran tunai.


4) Panduan bagaimana memilih antara 7 institusi utama yang menjual emas fizikal untuk pelaburan.


5) Bab 6 menghuraikan 4 strategi pelaburan emas yang berbeza

Kenapa mustahak? Tiga sebab:

Pertama, jika salah pilih strategi, keuntungan yang bakal dikecapi tidak optimum. Kedua, mungkin kena tunggu masa lama untuk balik modal. Ketiga, bagaimana untuk tidak rugi, tidak kira harga naik atau turun.

Tahniah En Khairulnahar kerana menyusun maklumat dengan sistematik dan mudah difahami.

Oh ya! Ada 2 lagi bonus yang sangat menarik tentang pelaburan emas yang bernilai lebih RM100 tapi saya tidak mahu dedahkan di sini.

Sunthara Segar RFP, Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng (Hons) UKM
Penulis Buku-buku Kewangan, Pendidik Kemahiran Kewangan
Fasilitator Seminar Kewangan
www.suntharasegar.com

 

Ebook ini digarap dan diterbitkan dengan penuh rasa minat yang mendalam serta bertujuan membantu anda di dalam pelaburan emas. Di bawah ini adalah cebisan apa yang terkandung di dalam ebook 'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan'

Topik 1: Kenapa Melabur Emas?

Pada topik pertama ini ianya akan mengajar anda mengenai pendidikan dan ilmu pengetahuan emas. Ia akan menunjukkan bagaimana cara untuk anda memantau kenaikan harga emas dan sebaliknya. Selain itu dalam topik ini juga akan memberikan anda kesedaran bahawa betapa pentingnya untuk anda menyimpan emas.

Topik 2: Bagaimana Caranya Untuk Melabur Emas?

Penting bagi pelabur emas seperti anda untuk mengetahui bagaimana caranya untuk melabur emas. Sebenarnya dalam asas pelaburan emas terdapat 3 cara untuk melabur emas iaitu dengan melabur dalam___________, _____________dan ______________ .

Walaupun harga emas tempatan bergantung kepada harga emas antarabangsa namun _____________ mempunyai harga belian dan jualan yang berbeza-beza dan bertukar-tukar setiap_____. Sebagai pelabur adalah penting supaya anda mendapatkan harga yang ____spot. Jadi di dalam topik ini juga anda belajar konsep asas pelaburan emas yang WAJIB anda tahu!

Topik 3: Pelaburan Melalui Akaun Emas

Perkara ini sering kali menjadi tanda tanya kepada pendatang baru di dalam bidang pelaburan emas samada melabur pada _____________ ataupun pada _____________. Kedua-dua nya emas tetapi yang satu lagi akan memberikan anda satu pintu besar untuk lebih berjaya dan mendapat keuntungan berganda! Topik ini adalah satu alternatif tambahan kepada emas fizikal. Anda akan ditunjukkan bagaimana membuat pelaburan melalui Akaun Emas pada topik ini secara ringkas dan padat.

Topik 4: Pelaburan Melalui Emas Fizikal

Ini adalah satu topik yang amat menarik dan diakui sangat berguna kepada pembaca-pembaca ebook ini. Di dalam topik ini anda akan dapat tahu

  1. Bagaimana memulakan pelaburan emas secara fizikal. Ini termasuk mengenal jenis-jenis emas fizikal, perbezaannya serta kebaikan dan keburukan melabur pada emas-emas fizikal tersebut.
  2. Anda juga akan diberitahu di mana nak dapatkan sumber emas yang lebih murah dan sekaligus mengelakkan anda dari membazir beli emas di tempat yang mahal
  3. Perihal Kijang! Mengapa kijang yang ini amat berharga?
  4. Memilih institusi perbankan yang menawarkan kaedah pemilikan emas fizikal yang terbaik. Terdapat ___________ bank yang menawarkan emas fizikal. Tetapi tahukah anda bank yang mana satu adalah TERBAIK?
  5. Pelaburan dengan Dinar Emas. Segala jenis teknik dan cara pelaburan dengan menggunakan____________.
  6. Memilih kedai untuk membeli emas. Tidak semua kedai emas akan jual dan beli emas anda balik. Oleh itu ilmu ini akan memberitahu anda dari kedai manakah sepatutnya proses jual beli emas anda patut dilakukan!
  7. Keburukan membeli emas di_____________________ . Rugi besar nanti!
  8. Dan last sekali anda akan diberitahu apakah faktor-faktor yang perlu diambil sebelum seseorang itu boleh mula membeli emas!

Topik 5: Pelaburan Melalui _____________Emas

Ramai yang hanya tahu melabur emas melalui emas fizikal dan juga melalui akaun emas. Kedua-duanya memang memberi pulangan keuntungan yang lumayan (tu pun jika anda tahu cara yang betul) Namun sebenarnya ada satu lagi bentuk pelaburan emas yang ramai terlepas pandang iaitu pelaburan melalui bisnes jual beli emas!

Topik ini akan menunjukkan anda beberapa pilihan untuk anda membuat keputusan sendiri sebelum memulakan perniagaan emas pertama anda. Terdapat lebih daripada 2 syarikat yang menawarkan peluang ini kepada anda iaitu ____________, ___________, ____________, dan ____________. Rujuk panduan langkah demi langkah yang boleh anda ikuti untuk memulakan perniagaan emas anda melalui topik ini.

Bayangkan keuntungan yang menggunung dari hasil jualan emas yang laris! Orang sekarang sedang berlumba-lumba nak beli emas. Jadi langkah demi langkah dan panduan saya sertakan di dalam topik ini supaya anda berjaya memiliki dan menjalankan perniagaan emas anda sendiri. Lepas ni orang boleh panggil anda saudagar emas!

Topik 6: Teknik & Strategi Jana Keuntungan Dengan Pelaburan Emas?

Topik ini merupakan topik yang amat berharga dan bernilai. Di sini lah anda akan belajar dari A-Z segala teknik untuk menjana keuntungan dari pelaburan emas. Serta banyak lagi tip-tip dan kaedah buat kekayaan dengan emas bakal anda bongkar di dalam ebook ini...

 

6 Topik Bina Kekayaan Dengan Emas Yang PADAT Dan Tak Akan Ada Otai Emas Berani Dengan Senang-Senang Nak Bagi Share Dengan Anda Apa Saya Dah Siapkan Untuk Anda Mula Praktikkan! Ianya Seperti Nescafe 3 in 1, Hanya Tambah Air!

 

 Baiklah! Anda Ingin Melihat Sedikit Isi Kandungan Ebook Ini?


Saya akan berikan preview percuma kepada anda, apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengisikan nama & alamat email anda di bawah. Selepas itu anda perlu sahkan email anda dan kemudian Edisi Percuma akan saya hantarkan terus ke email anda
.
Nama Anda :
E-Mail Anda :

Penghasilan ebook ini adalah susulan daripada kejayaan ebook BEST SELLER saya iaitu :

 

'Akaun Emas'

 

Dan saya berani jamin jika ebook Akaun Emas orang semua berkata ianya ebook yang power, ebook Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan ini lebih KAW lagi! Segala teknik yang diajar adalah lebih fresh, lebih untung dan paling penting 0 risiko!

Dengan panduan yang saya sediakan ini saya yakin dan jamin anda tidak akan mengambil jalan yang salah dalam pelaburan emas anda....

Anda terhindar daripada melakukan kesalahan seperti...

  • Salah pilih time untuk jual emas
  • Terjerumus dalam syarikat pelaburan emas haram
  • Salah invest pada jenis emas yang tak menguntungkan
  • Ditipu orang
  • Tergesa-gesa dalam membuat keputusan pelaburan emas anda yang akhirnya mengundang kerugian besar!
  • Tidak menghargai emas!
  • Serta banyak lagi yang anda terselamat dari melakukannya. Anda boleh menarik nafas lega dan berterima kasih pada saya! :)

Jujur saya katakan jika cerita saya terbitkan ebook ini sampai kepada otai-otai emas yang selama ini mewah dengan kekayaan emas mereka, saya pasti akan ada di antara mereka yang marah kerana saya membocorkan telaga rezeki ini bulat-bulat pada anda. Mungkin juga saya akan dipanggil gila glamour kerana membuat sesuatu yang extravaganza buat anda! Tahukah anda mereka berhabis ribuan ringgit dan beberapa kali jatuh menyembah bumi sebelum mereka berjaya dan alih-alih saya bocorkan pada anda begitu sahaja... .

Dan saya rasa anda wajib GRAB peluang ini sekarang juga sebelum RAHSIA ini terus menjadi RAHSIA selamanya...

 

Muat Turun Ebook Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan Ini Sekarang Dan Dapatkan FREE GIFT Berbaloi-Baloi!

 

Ya! Alang-alang saya nak senangkan anda, baik saya permudahkan terus! Saya beri anda perkara-perkara di bawah yang bernilai ribuan ringgit. Ianya amat berfaedah untuk anda. .

Ada di antaranya adalah rahsia sulit dan amat MAHAL untuk didedahkan. Tetapi sekarang saya bagi anda FREE jer untuk tempoh hari ini kerana saya lihat anda betul-betul bersemangat mahu memulakan pelaburan emas dan menjana kekayaan dari nya.

Lihat free gift berharga yang saya berikan ini.. .

BONUS 1

Rahsia Emas VS Wang

 

Berharga RM50.00 PERCUMA

Panduan ini disediakan adalah bertujuan untuk memberikan kesedaran kepada anda kenapa Anda Perlu Simpan EMAS bukannya Wang!


Ini kerana masih terlalu ramai yang masih menganggap duit yang mereka pegang dan miliki sekarang ini sebagai wang. Sebenarnya sejak tahun 1971 wang tidak lagi menjadi wang sebaliknya hanyalah mata wang! Ikuti huraian lanjut melalui panduan rahsia ini.


Tahukah anda? Sebenarnya anda boleh mengelak daripada mengalami kerugian dalam apa jua pelaburan dan simpanan jika sekiranya anda tahu yang sebenarnya memiliki wang pada hari ini adalah sesuatu yang merugikan!

 

 

BONUS 2

Teknik Manipulasi EMAS

Berharga RM50.00 PERCUMA

Melakukan sesuatu tanpa ilmu umpama terjun ke dalam gaung yang gelap! Jadi saya sediakan anda panduan yang istimewa ini.

Pengalaman saya sebagai seorang 'Perancang Kewangan' saya temui banyak kesilapan dilakukan oleh orang ramai yang 'kononnya' nak mendapat keuntungan lebih tetapi dek kerana tiada ilmu yang betul sekadar ikut-ikut sahaja, maka ramai yang akhirnya menemui kerugian.

Jadi ebook ini sebagai pelengkap untuk anda yang boleh dipraktikkan bagi memaksimakan keuntungan dengan emas anda.

 

 

Tetapi Rahsia Saya Ini Bukan Untuk Anda Jika...

 

Dan saya yakin segala ebook dan free gift yang saya berikan ini adalah amat sesuai dengan anda. Dan anda juga adalah orang yang layak menerimanya. Tetapi jika anda masih lagi menganggap simpan duit kat bank lebih baik daripada simpan emas maka saya silap. Segala tawaran yang saya bersusah payah sediakan untuk anda ini BUKANLAH untuk anda. Terus terang saya katakan saya tidak akan beri segala ilmu emas ini pada orang-orang seperti:

  • Owh! Saya suka skim cepat kaya lah.. Senang sikit saya nak bankrup!
  • Orang yang kata, "Saya jenis suka cari orang, taja orang, upline & downline... "
  • Orang yang kata, "Sorry, I don't belive what you doing!"
  • Yang dan kaya raya sampai mati hidup kembali pun duit tak tahu nak beli apa. Nikmat membeli pun sudah hilang!
  • Tiada minat untuk merancang masa depan.
  • Tidak takut dengan kegagalan sistem kewangan!
  • Anda tidak berminat langsung untuk membuat pelaburan.
  • Anda sememangnya dah 'Pakar' @ berpengalaman dalam pelaburan emas.

 

TETAPI! Jika Anda BUKAN Orang- Orang Di Atas Dan Anda Mempunyai Ciri-Ciri Seperti Di Bawah...

 

  • Sangat teruja untuk memulakan pelaburan emas tetapi masih samar-samar cara yang betul.
  • Berpandangan jauh.
  • Mahu menjamin masa depan yang lebih gemilang.
  • Mempunyai minat pada emas.
  • Sedang mencari bentuk pelaburan yang sesuai dan selamat.
  • Sabar, rasional dan tidak terburu-buru mengejar keuntungan semata-mata.
  • Sedang menyediakan bekalan sumber kewangan yang lebih stabil.
  • Sayangkan keluarga, bangsa dan agama.

Maka nah! ianya pilihan di tangan anda sekarang untuk memiliki segala RAHSIA kekayaan emas ini.

Khairulnahar! Saya Dah Tak Sabar Nak Tahu Segala Teknik Pelaburan Dan Menjana Kekayaan Dari Emas Anda. Sila Tunjukkan Saya Cara Memilikinya!

 

Terus-terang saya katakan ilmu yang bakal anda dapat ini bakal merubah cara pelaburan anda dan ianya juga dapat menjamin masa depan anda dan keluarga dari kemiskinan dan kehinaan pada masa akan datang.

Jadi saya tanya anda, "Berapakah yang sanggup anda bayar jika saya dah menyelamatkan kehidupan anda dengan begitu baik?"

Saya rasa anda pun tahu tiada harga yang mampu menyainginya. Tetapi sebagai balasan dengan segala kerja dan usaha yang saya lakukan untuk kekayaan anda ini, maka saya jualkan dengan harga yang istimewa khas untuk hari ini sahaja.

RM1,700.00

RM888.00

RM370.00

RM120.00

Ya! hanya RM100.00 sahaja buat hari ini.

 

Tetapi memandangkan anda benar-benar berminat dengan ebook ini, saya beri lagi anda potongan harga istimewa dengan syarat jangan kecoh-kecoh pada orang lain...

RM100.00

Hanya RM80.00 Terhad Untuk Hari Ini Sahaja. Jika Tidak, Anda Perlu Buat Bayaran RM100 untuk dapatkan Ebook Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan ini.

Tawaran istimewa ini akan tamat dan tiada peluang kali kedua sebaik sahaja anda melangkah pergi dari laman web ini.


Ok saya faham mengapa anda berkerut dahi sekarang...

Untuk menghilangkan rasa takut anda jika ebook saya ini hanyalah mengandungi maklumat-maklumat biasa sahaja dan bukannya RAHSIA JANA KEKAYAAN DENGAN EMAS sangat pun, saya sedia tanggung risiko kerugian bagi pihak anda... Ini janji saya!

 

Jaminan 30 Hari Wang *
Dikembalikan Sekiranya Anda 

Tidak Berpuas Hati
! 

 

Yup! anda boleh mintak balik setiap sen duit anda dari saya jika anda tidak berpuashati dengan ebook ini. * Dan berita baiknya anda boleh simpan terus free gift dan ebook yang telah saya berikan. No problem... Ini bukti ebook saya ini amatlah berkualiti dan bagus!

Mengapa Anda Wajib Mendapatkan Ebook Rahsia Pelaburan Emas Ini Sekarang Kerana...

 

  • Panduan dan teknik yang saya beritahu di dalam ebook ini merupakan teknik pelaburan emas yang luar biasa dan trik yang tidak mudah dipelajari di tempat lain mahupun sekolah-sekolah pengajian ekonomi dan perniagaan . Jadi anda kira beruntung besar jika mendapatkannya sekarang!
  • Kadar inflasi semakin tinggi dan nilai kuasa membeli semakin berkurang. Jadi adakah anda sanggup untuk membeli sebutir gula-gula getah pada harga RM2.00 sebiji? Untuk Menyiapkan diri anda dengan sebarang kejatuhan sistem kewangan ini anda harus membaca topik pertama, kedua dan kelima di dalam ebook ini.
  • Langit tidak selalu cerah. Jadi jika anda sedang mengalami kecemasan dan memerlukan wang, emas adalah satu jalan penyelesaianya. Mari kita sama-sama belajar dengan ebook ini bagaimana caranya.
  • Ini lah RAHSIA SEBENAR ORANG-ORANG KAYA! Mereka tidak menyimpan di ASB tetapi mereka simpan emas dan _______________ emas-meas mereka di_________. Dan hasilnya jadilah mereka bertambah kaya dengan kita terus kehairanan bagaimana mereka boleh kaya sebegitu... Selongkar ebook 'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan' ini secepat mungkin untuk korek rahsia mereka...
  • Setiap insan yang mencari peluang untuk memperbaiki kehidupannya dan ingin meningkatkan taraf hidupnya akan diberikan jalan oleh Allah SWT untuk nya menemui jalan itu. Dan hari ini ebook ini adalah salah satu jalan yang telah dipermudahkan untuk anda. InsyaAllah!
  • Anda mungkin kena berhabis BERIBU ringgit jika anda nak belajar sendiri teknik jana kekayaan dengan emas. Itu pun jika anda rajin. Dengan ebook ini tak perlu lagi susah-susah buang masa, tenaga dan duit nak belajar dari mula. Saya dah sediakan siap-siap untuk anda!
  • Dengan RAHSIA yang PADU dan TULEN seperti emas, diberikan lagi free gift berharga ratusan ringgit serta JAMINAN PULANGAN WANG 100%, Apa lagi yang anda perlukan? Tiada alasan untuk tidak mendapatkan ebook 'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan' SEKARANG JUGA!

Tunggu Apa Lagi Dapatkan Ebook 'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan' Sekarang Juga Dengan Jaminan Pulangan Wang 100%...

 

Ya! Saya ingin memiliki ebook Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntugkan Ini Sekarang Juga. Saya juga faham dengan segala terma dan syarat dan menerima hadiah free gift juga jaminan pulangan wang yang diberikan.


Pembelian Dijamin Selamat Dengan Secure Server

 

Ini adalah peluang anda untuk meningkatkan kekayaan anda dan sebagai persediaan semasa waktu sukar. Jika anda masih berlengah lagi dan membuang masa tanpa mahu merebut peluang ini sekarang, saya tak tahu nak cakap apa lagi. Cuma anda boleh renungkanlah pepatah orang dulu-dulu yang berbunyi...

"Masa Itu Emas"

Dan makin lama anda membazirkan masa anda dengan tidak mendapatkan ebook Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan, maka lebih rugilah anda seperti nilai emas yang semakin mahal dan tak mampu untuk anda miliki...

Yang Benar,

(Khairulnahar Jamaluddin a.k.a Thinkerich) ,Affiliate Registered Financial Planner, Perunding Kewangan dan Motivasi, Penulis Ebook & Buku, Usahawan Internet, Blogger Motivasi Kekayaan, Kewangan & Peribadi
www.PemikirKaya.com

 

P.S:Tindakan anda pada hari ini bakal memberi kesenangan di masa hadapan buat anda dan orang yang tersayang. Jangan ragu-ragu lagi untuk memiliki ebook hebat ini . Tempah Sekarang!

P.P.S: Dan apa yang anda pelajari dari ebook ini adalah 100% berkaitan dengan pelaburan emas yang sebenar. Dan jika anda masih tidak percaya pada kehebatan emas sebagai benda yang bernilai sepanjang zaman maka anda ingatlah bahawa perihal emas banyak disebut di dalam Al-Quran.

P.P.P.S: Dan jika anda rasa duit simpanan anda yang banyak dan berkepuk-kepuk di dalam bank, dalam ASB dan segala ceruk tempat pelaburan mampu memberikan anda jaminan kekayaan di masa hadapan, maka fikirkan lah pada graf yang sahih lagi tepat ini..

 

.

Tempah Sekarang | Testimonial

 

* JAMINAN PULANGAN WANG 30 HARI

Dengan setiap pembelian Pakej E-Book “Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan” ini, anda akan dilindungi dengan JAMINAN PULANGAN WANG 100% selama 30 hari dari tarikh pembelian anda jika anda tidak berpuas hati dan mendapati yang ebook ini tidak langsung memberikan sebarang ilmu dan manfaat kepada anda. Kami akan memulangkan semula wang anda, dan anda boleh menyimpan ebook ini dan kesemua bonus yang telah anda terima. Sila ambil maklum, jaminan ini hanya terpakai jika anda telah berusaha bersungguh-sungguh membaca, memahami dan mempraktikkan apa yang disampaikan melalui panduan ini. Ebook ini adalah sebuah panduan dan tiada jaminan ianya akan memberikan hasil yang sama kepada setiap pembaca. Namun begitu, apa yang kami dapat katakan, anda pasti akan berpuashati dengan isi kandungan ebook ini!